skip to Main Content
Nieuwsbrief Mei

Nieuwsbrief Mei

 

Beste her-her-intreder,

Want dat ben je in feite nu jouw onderneming of winkel eindelijk weer open mag. En natuurlijk is dit nog niet hoe je het liefste je onderneming wil draaien, met al die regels en beperkingen, maar in ieder geval mag je weer gaan werken aan de groei van dat mooie bedrijf van je!

In deze nieuwsbrief vind je natuurlijk weer wat tips en tricks hoe je kan zorgen voor die groei van jouw bedrijf. Ook nemen we je mee naar de stoere wereld van O3W waarin we teruggaan naar de basis van de “Samurai Spirit”, een strijdersmentaliteit die elke ondernemende vechter in deze tijd zal aanspreken.

Voor nu weer veel leesplezier toegewenst!!



O3W en Simply Made, van toen tot nu!

O3W (Once We Were Warriors), een uniek merk gebaseerd op de “Samurai Spirit”. Streetwear op een geheel nieuwe wijze ontworpen en gebracht, gecreëerd vanuit het kloppende hart in Amsterdam. Een herinnering aan hoe het is om een “warrior” te zijn, een moedig en rechtvaardig leven te leiden. Immers; eer is het grootste goed!

Een eer om dit merk te mogen voeren

Het is dan ook geen wonder dat Wally van der Woning, CEO van O3W, in de zomer van 2019 de stap nam om dit mooie merk te gaan leiden. Samen met zijn gespecialiseerde team heeft hij een prachtige showroom betrokken in het bruisende Amsterdam en vanuit daar voorzien zij Europa van hun unieke en gewilde merk.

Zelfs in de storm van de voortdurende coronacrisis weet Wally het voor elkaar te krijgen om zijn strijdbare merk te laten groeien, met Duitsland op dit moment als koploper in de afzetmarkt. Na een start gericht op de mannelijke “warrior” is O3W nu sinds 2021 ook gestart met de eerste dameslijn van het merk. En waarom niet? Vrouwen moeten in deze onzekere tijden ook hun mannetje staan!

Wally en Simply Made, een logische keuze tot samenwerking

Wil je weten hoe deze mooie partijen dan samengekomen zijn? Lees hier dan de hele blog!

 

SIMPLY MADE IS ER VOOR JOUW BEDRIJF

Wil jij je ook meer focussen op je core-business maar slokken die randzaken steeds te veel van je tijd op? Simply Made helpt jou door middel van onze op maat gemaakte Plug & Play oplossing. Een op afstand in te huren backoffice waardoor jij geen omkijken hebt naar Finance, Creditmanagement, HR, etc.

Zeg nou zelf, dat wil jij toch ook?



Ook deze nieuwsbrief hebben we weer wat mooie en nuttige tips en tricks voor je. Meer weten naar aanleiding van deze tips? Neem dan vandaag nog contact met ons op via onze website!

TIP 1 Marketing
Wil je online je klanten bereiken? Weet dan precies wat je klanten willen en hoe ze denken! Je moet in het hoofd van jouw (potentiële) klanten kruipen en hun ’trigger’ vinden om ze online te kunnen bereiken. Wat houdt ze ’s nachts wakker en waar zijn zij nu het meest mee geholpen? Daar speel je online op in en je biedt ze het eerste stukje van de oplossing. Dan nemen klanten vanzelf contact met je op voor de rest.

TIP 2 Financiering
Al bij een jaar omzet maken is een externe financiering te realiseren. Reguliere banken vinden het moeilijk om starters te helpen, echter zijn er financiers die een manier hebben gevonden waarop ze wel kunnen financieren.

TIP 3 Groei
Als je wil groeien met jouw bedrijf maar je weet niet goed hoe je dat moet realiseren, zorg dan in de eerste plaats voor een goede strategiebepaling. Deze kan je vertalen naar een concreet business- en financieel plan waarmee jouw bedrijf kan groeien.

TIP 4 Netwerk
Netwerken is nog steeds één van de belangrijkste strategieën om je klantenkring uit te breiden. Zorg dus dat je altijd actief blijft in je netwerk, breid het uit maar vergeet daarbij niet je bestaande contacten te onderhouden. Zij vormen immers de basis van hét netwerk waarmee jouw succes gestalte krijgt!



Simply Made; onze kennis, ervaring, en diensten in een notendop!

Simply Made staat bekend om de vele jaren ervaring die haar experts samen opgeteld rijk zijn. Het is immers onmogelijk om te adviseren zonder dat je zelf lering uit een situatie hebt kunnen trekken. Het is dan ook vanzelfsprekend dat wij ooit begonnen zijn met klanten die zelf voortkwamen uit de historie van Björn Borg, zij waren bekend met de kennis en kunde van het team van Simply Made.

Luc Versmissen is Simply Made met zijn team van experts

Simply Made is een organisatie met veel kennis, ervaring en expertise in huis. Bijvoorbeeld vanuit de kennis op het gebied van creditmanagement kon Luc Versmissen (CEO Simply Made) als heel snel Nancy Klop (Credit Management Specialist) plaatsen bij een gerenommeerd fashionmerk waar zij de afdeling creditmanagement op orde heeft gebracht. Door een samenloop van omstandigheden bij de klant, in combinatie met de tevredenheid over de diensten van Simply Made, konden we daar de samenwerking uitbreiden waardoor Luc zelf als interim CFO zijn kennis en ervaring kon inzetten om dit bedrijf naar een hoger level te tillen. We mogen gerust stellen dat dit is gelukt!

Ben jij ook zo benieuwd naar de rest van de blog? Klik dan snel voor het hele verhaal!

En zo zijn we alweer aan het eind gekomen van deze nieuwsbrief van de maand mei! Ook zo benieuwd naar onze volgende nieuwsbrief maar ontvang je hem nog niet in je mailbox? Ga dan snel naar onze website om je in te schrijven, dan krijg je hem voortaan elke maand netjes in de mail.

In onze nieuwsbrief van juni gaan we je meer vertellen over de advieskant van ons mooie bedrijf. We willen als Simply Made niets liever dan jou als ondernemer in je bedrijf te laten groeien.

Kan of wil je niet wachten tot de volgende nieuwsbrief? Blijf ons dan vooral volgen op social media voor meer tips en informatie. Succes allemaal met de zo lang verwachte her-her-intreding, de bal ligt weer bij jou, doe er wat goeds mee!

Facebook

Website

Email

Instagram

LinkedIn

Copyright © *|CURRENT_YEAR|* *|LIST:COMPANY|*, All rights reserved.
*|IFNOT:ARCHIVE_PAGE|* *|LIST:DESCRIPTION|*Our mailing address is:
*|HTML:LIST_ADDRESS_HTML|* *|END:IF|*Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.*|IF:REWARDS|* *|HTML:REWARDS|* *|END:IF|*

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top