Nieuwsbrief Februari
Beste krachtpatser, Want dat ben je als ondernemer, altijd in de weer en in volledige controle. Je hebt het al vroeg geleerd, 'het oog van de meester laat het paard lopen', toch? Als het bedrijf om jou draait, hoe gaat…
Beste krachtpatser, Want dat ben je als ondernemer, altijd in de weer en in volledige controle. Je hebt het al vroeg geleerd, 'het oog van de meester laat het paard lopen', toch? Als het bedrijf om jou draait, hoe gaat…
Simply Made groeit in populariteit, we merken, voelen en wéten dat! We zijn dankbaar voor het feit dat ondernemers ons zodanig vertrouwen dat ze hun hele ‘hebben en houwen’ aan ons durven over te laten. Giet ’t oan? Uiteraard is…
Een mysterieuze Italiaanse mythe vertelde ooit het verhaal van ‘Drie Bad Boys’. Met een knipoog naar dit verhaal beginnen ‘Drie Good Boys” die hun ondeugden omarmen aan een prachtig avontuur. Het pad dat ze besluiten te bewandelen leidt hen naar…
Simply Made werkt uitsluitend met vakspecialisten, kanjers die op geselecteerde vakgebieden hun sporen hebben verdiend en die hun kennis en ervaring graag delen met jou! Ilse Pelkmans is daar geen uitzondering op; met een rijke carrière en een rugzak vol…
Beste Alleskunner, Ja jij, dat ben jij toch? Degene die alles kan én mag doen, je bent tenslotte je eigen baas, de CEO van het prachtige bedrijf waar je zo trots op bent, en terecht! Maar van al dat…
Om te beschrijven wie Nancy Klop-van Eeten is en waar ze voor staat, moeten we beginnen bij het begin. De term ‘jarenlange ervaring’ klinkt immers mooi en geeft toch wel een bepaalde meerwaarde aan de persoon in kwestie. Wat je…
Als je het hebt over Tessa Swinkels dan heb je het over een hele wereld in een tas. Je hangt een tas vaak achteloos over je schouder, maar voordat die mooie, handgemaakte, zorgvuldig ontworpen beauty daar hangt, heeft dat heel…
Beste groeizoekende ondernemer, Want dat ben jij toch? Maar op wat voor manier en met welke middelen ga je die groei bewerkstelligen. Je bedrijf moet voelen als een warme deken, hoe je het ook aanpakt, het moet wel bij je passen.…
Blijf dicht bij je product en lever wat je belooft Als je dicht bij je product blijft en je luistert goed naar je doelgroep, dan heb je het belangrijkste al voor elkaar. Dat klinkt eenvoudig en dat is het eigenlijk…
Heb jij dat wel eens? Dat je jezelf erop betrapt dat je niet genoeg vooruit kijkt en je alles maar op je af laat komen? En dat het dan verdraaid lastig is om bij te sturen als je bijna uit…