skip to Main Content
Nieuwsbrief Januari 2021

Nieuwsbrief januari 2021

 

Beste Alleskunner,

Ja jij, dat ben jij toch? Degene die alles kan én mag doen, je bent tenslotte je eigen baas, de CEO van het prachtige bedrijf waar je zo trots op bent, en terecht! Maar van al dat groeien kun je zomaar groeipijntjes krijgen en gaat de schoen langzaam maar zeker wringen..?

Had jij eind 2020 niet een afspraak gemaakt met jezelf, het goede voornemen gemaakt om meer quality-time voor jezelf vrij te maken. Dan maar alles wat minder en wat meer in de diepte groeien…

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, je kunt tijdrovende en vervelende taken (lees: zaken waar je gewoon minder goed in bent of totaal geen zin in hebt) delegeren of uitbesteden. Dan krijg jij meer quality-time en gaat je focus als vanzelf weer naar datgene waar je écht goed in bent, ondernemen binnen je eigen expertise en van daaruit mét een plan verantwoord verder groeien. Simply Made heeft de afgelopen jaren al veel bedrijven op die manier geholpen. Kies jij in 2021 voor jezelf? Lees dan deze nieuwsbrief, raak geïnspireerd en neem contact met ons op. De (digitale) koffie staat klaar. Ik zeg, tot binnenkort!

In deze nieuwsbrief nemen we je onder andere mee naar Twan, hij vertelt je meer over marketing & sales en hoe je deze twee belangrijke peilers kunt laten samenwerken als communicerende vaten. Ook nemen we een kijkje bij Nancy, met haar jarenlange ervaring als creditmanager bij onder andere multinational Bjorn Borg en natuurlijk bij Simply Made, mag ze een kei in haar vak worden genoemd. Over de exacte invulling is niet iedereen even goed op de hoogte. Nancy vertelt je hoe het zit.

Daarnaast hebben we weer 4 superhandige ondernemerstips waar ook jij je voordeel mee kunt doen. Lees maar snel verder, veel plezier!



Sales- en marketingexpert Twan Lijten: Hoe laat je sales en marketing zodanig samenwerken dat het communicerende vaten worden?

Als je dicht bij je product blijft en je luistert goed naar je doelgroep, dan heb je het belangrijkste al voor elkaar. Dat klinkt eenvoudig en dat is het eigenlijk ook wel, maar helaas worden verwachtingen niet altijd overtroffen en belooft de ondernemer meer dan hij of zij kan waarmaken. Door goed te kijken naar je dienst of product en een reëel verwachtingspatroon te communiceren voorkom je teleurstellingen en negatieve publiciteit. In marketing en sales termen noemen wij dit ‘verwachting management’.

Als jij nou een vraag hebt over bijvoorbeeld:
– verwachtingsmanagement
– marketingbudget bepalen
– je doelgroep in kaart brengen
– media-mix, hoe verdeel je het reclamebudget
– hoe sluit je marketing aan op sales als een maatpak

Kom dan eens praten met Twan, hij kan je zeker verder op weg helpen en komt met toepasbare oplossingen voor jouw uitdagingen. Je wordt er zeker wijzer van, beloofd!

Lees hier de blog

Mail ons voor een GRATIS 30 minuten gesprek!

 

Tip 1. Met een zakelijke lening financieren ondernemers hun ambities. Met onze partner Bricks&More kijken we graag naar jouw mogelijkheden. Die zijn vaak ruimer dan je denkt!

TIP 2. Actueler dan ooit zijn ze, populair om nooit meer te vertrekken! Inderdaad, we hebben het natuurlijk over webshops. Hoe doe je dat boekhoudkundig, heb je daar al over nagedacht? Samen met onze partner Numblees (online administratie) kunnen we je vertellen hoe je dat aanpakt.

TIP 3. Door de corona-crisis is er veel veranderd voor ondernemers én hun personeel. Niet zelden wordt een andere weg ingeslagen, al dan niet noodgedwongen. Als omscholing noodzakelijk is kun je in meerdere gevallen aankloppen bij de regering. In 2021 investeert het kabinet namelijk in het omscholen van personeel. Het gaat dan wel om zgn ‘krapteberoepen’ en beroepen  in de klimaat- en energietransitie. Als je groen licht krijgt betaalt het rijk 50% mee van de omscholingskosten! Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

TIP 4. Onderneem jij milieubewust? Dan is het goed om te weten dat je voor een electrische bestelauto tot 2025 geen motorrijtuigenbelasting betaalt. Dan kun je daar mooi de webshoppakketjes mee wegbrengen naar je blije klanten. Ben je toe aan een nieuwe bestelauto? Dan is dit zeker het overwegen waard!

 

Een tikkeltje ondeugend en met de juiste dosis charisma. Eigenschappen die je toe kunt kennen aan de eigentijdse, beetje eigenwijze man die zich door TRESANTI laat kleden. TRESANTI focust zich op comfortabele, maar stijlvolle kleding en accessoires voor mannen. Ook wel: smart casual. Omdat de drie Heiligen, die naam en kleur gaven aan TRESANTI, zelf ook niet over een standaard uitrusting beschikken, snappen zij als geen ander wat het inhoudt om als man je kleine ondeugden te omarmen en niet altijd op safe te spelen, sterker nog: Never play it Safe!

Door dit gedurfde maar ook schitterende credo hebben deze Heiligen de aandacht getrokken van Luc Versmissen en is er na een aantal diepgaande gesprekken een mooie samenwerking ontstaan. Samen met Simply Made zal de weg naar succes verder vervolgd worden. En dat gaat natuurlijk zo safe als het maar kan. Een beetje kerel klikt nu op het linkje of rijdt als een speer naar de winkel op ‘t Sas in Breda!

Website: https://www.tresanti.eu



Creditmanagement; dichterbij dan je denkt!

Om te beschrijven wie Nancy is en waar ze voor staat, moeten we beginnen bij het begin. De term ‘jarenlange ervaring’ klinkt immers mooi en geeft toch wel een bepaalde meerwaarde aan de persoon in kwestie. Wat je niet kan opmaken uit die kwalificatie is hoé die ervaring is opgebouwd en hoe daar door de jaren heen verschillende laagjes omheen gewikkeld werden. Ook het enthousiasme en de betrokkenheid waarmee de betreffende taken werden uitgevoerd laten zich niet zomaar raden. Daarvoor zal je moeten graven en te rade moeten gaan bij Nancy zelf maar natuurlijk ook bij haar voormalige en huidige collega’s. Dat heb ik gedaan en het beeld wat daaruit is ontstaan is het beeld van een energieke, hardwerkende en bovenal intelligente dame die altijd haar mannetje stond én staat in het soms schimmige debiteurenwereldje. Nancy zag al snel dat je met stroop meer  vliegen vangt dan met azijn. Door altijd de menselijke kant te blijven benadrukken en vooral door op tijd met elkaar in gesprek te gaan, kan een moderne Creditmanager zich ontwikkelen tot een spin-in-het-web, zo ook Nancy. Haar credo is: “Creëer een band met de klant om de gunfactor te vergroten”, daarmee is eigenlijk alles gezegd!

Wanneer je een vraag hebt over:

  • Consignment agreements
  • Credit Managment
  • Incasso’s
  • Kredietverzekeringen
  • Nancy inhuren voor jouw creditmanagement
  • Algemene Voorwaarden, hoe ga je daar mee om?
  • Of iets anders waarmee je geholpen wilt worden?

Dan ga je in gesprek met Nancy en ga je samenzitten om de mogelijkheden af te tasten. Je krijgt er geen spijt van en je leert onwijs veel over je eigen bedrijf!

Lees hier de blog

Mail ons voor een GRATIS 30 minuten gesprek!

Simply Made hoopt dat je ook deze tweede nieuwsbrief met veel plezier hebt gelezen!

In onze volgende nieuwsbrief nemen we je mee naar de financiële wereld van Simply Made. Ook gaan we de komende tijd op Social Media meer van onze expertisekant laten zien, en dit ga je volgende keer dus ook terugzien in onze nieuwsbrief.
We gaan tevens enkele van onze samenwerkingspartners voorstellen, en hen aan het woord laten over de samenwerking met Simply Made.

Blijf ons vooral volgen op Social Media en neem contact met ons op voor meer info zodat wij jou en je bedrijf kunnen helpen om alsnog dat goede voornemen waar te kunnen maken!

Copyright © *|CURRENT_YEAR|* *|LIST:COMPANY|*, All rights reserved.
*|IFNOT:ARCHIVE_PAGE|* *|LIST:DESCRIPTION|*Our mailing address is:
*|HTML:LIST_ADDRESS_HTML|* *|END:IF|*Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.*|IF:REWARDS|* *|HTML:REWARDS|* *|END:IF|*

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top