The Short, voor de zelfbewuste man die geeft om topkwaliteit
The Short, voor de zelfbewuste man die geeft om topkwaliteit. In oktober 2021 is Simply Made vol trots de samenwerking aangegaan met het merk The Short. The Short is een ondergoedspecialist in het midden/hoog segment die boxershorts ontwikkelt voor de zelfbewuste man die geeft om topkwaliteit en gaat voor stijl.
Wat is het verhaal achter The Short
In 2015 is The Short gestart door Claudia en Sander vanuit de overtuiging om de meest comfortabele herenshort ooit te ontwerpen en te produceren. De kwaliteit van de The Short zit in de eenvoud. Een echt mooi product ontstaan uit pure passie. The Short is wat het moet zijn! Geen poespas maar de meest comfortabele short ooit. Hierbij het draait om kwaliteit, subtiliteit en puurheid.
De ervaring leert dat mannen gaan voor topkwaliteit en stijl. Mannen zijn merkvast dus op het moment dat je hen een product kan bieden wat aansluit op deze wensen dan heb je er een vaste klant bij. The Short is zowel online (theshortofficial.com), als in 40 winkels in Nederland en België verkrijgbaar.
De samenwerking tussen The Short en Simply Made
Door een sterke groei van The Short, besloten Claudia en Sander contact op te nemen met Simply Made. Na overleg en overeenstemming is het als snel duidelijk dat de rol binnen The Short die Claudia en Sander op willen vullen op het lijf geschreven is bij Nancy. Naast Creditmanager bij Simply Made ook inzetbaar op de volledige breedte van backoffice-ondersteuning.
Claudia en Nancy hebben jaren samengewerkt bij Björn Borg en weten dus ook wat zij aan elkaar hebben. Als in oktober 2021 de samenwerking van start gaat is het of het nooit anders is geweest. Er is een basis van vertrouwen en kennis van waaruit de samenwerking kan gaan groeien.
Wat brengt de toekomst voor The Short
Claudia geeft aan: “Wij zijn gaan samenwerken met Simply Made omdat we weten wat we aan hen hebben. De vakkennis en de kennis van de markt zijn enorm, en bovenal is de samenwerking altijd top geweest!”
Nancy verleent bij The Short ondersteuning op verschillende gebieden, van Creditmanagement en Finance tot Customer Service en Logistiek. Doordat Claudia en Sander dit met een gerust hart los kunnen laten hebben zij nu de mogelijkheid om zich te focussen op de sales & marketing van hun prachtige product en de groei van dit mooie merk.
De doelstelling van The Short voor 2022 is om de huidige sterke online en retail groei door te zetten in het midden/ hoog segment. Met hun drive, specialisme, en passie voor het vak en nu zij de ondersteuning hebben van Simply Made, hoeven zij zich niet meer bezig hoeven te houden met de randzaken. Het kan dan ook niet anders dan dat 2022 een succesverhaal gaat worden voor The Short!
Topkwaliteit en stijl! Een omschrijving die niet alleen van toepassing is op het prachtige product van The Short maar ook zeker op het team wat dit gerealiseerd heeft en de samenwerking tussen The Short en Simply Made!